FA048-1 Gra Rodzinna Balansujący Gołąbek.

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 48 godzin

Aktywna gra, zabawa dla całej rodziny, zachęca dzieci do aktywności fizycznej i nauki liczenia. Celem gry jest wykonanie 12 różnych póz, pokazanych na kartach przez gołębia Reggiego. Wygrywa osoba, która pierwsza wykona wszystkie zadania. Rzuć kostkami, aby dowiedzieć się gdzie trzeba położyć woreczek i jak długo utrzymać równowagę. Gra zawiera 12 kard, 12 stojaków na karty, 4 kolorowe woreczki, 2 kostki.

ilość szt.
dodaj do przechowalni
Producent: Far Brain Toy Co.
Kod produktu: 182129000557

Opis

Gra Rodzinna Balansujący Gołąbek. 
 
Rzuć kośćmi! Przyjmij pozę! Utrzymaj równowagę!
 
Aktywna gra, zabawa dla całej rodziny, zachęca dzieci do aktywności fizycznej i nauki liczenia. Celem gry jest wykonanie 12 różnych póz, pokazanych na kartach przez gołębia Reggiego. Wygrywa osoba, która pierwsza wykona wszystkie zadania.
 
Rzuć kostkami, aby dowiedzieć się gdzie trzeba położyć woreczek i jak długo utrzymać równowagę. Gra zawiera 12 kard, 12 stojaków na karty, 4 kolorowe woreczki, 2 kostki. Wiek 5 lat +.
 
 
Gra Rodzinna Balansujący Gołąbek:
  • Wypełniona zabawą i śmiechem szybka gra.
  • Angażuje umysł i ciało. 
  • Ćwiczy motorykę, interakcje społeczne, daje poczucie własnej wartości.
  • Aktywna gra zwiększa równowagę, koordynację i siłę.
  • Idealna gra dla maluchów - nie wymaga umiejętności czytania, łatwe zasady gry. 
  • Zabawna do oglądania, jeszcze fajniejsza do grania!
  • Zestaw zawiera 12 kart z gołębiem Reggie, 12 stojaków na karty, 4 woreczki, 2 kostki z pianki.
  • Wykonane z wysokiej jakości materiałów, zapewniających trwałość gry.
  • Dla dzieci wieku 3 lata +.

 

 

Cel gry:

Wykorzystaj swoje umiejętności siły, równowagi, liczenia i determinacji aby wykonać wszystkie dwanaście póz i wygrać. Pamiętaj, że po drodze możesz stawić czoła dodatkowym wyzwaniom! Pierwszy gracz, który wykona wszystkie 12 pozycji wygrywa i dostaje tytuł Balansującego Gołąbka!

 

Początek gry:

Każdy gracz wybiera jeden kolorowy woreczek. Należy potasować dwanaście kart z pozami Gołąbka Reggie i umieścić je na stojaczkach, następnie ustawić je obok siebie w jednej linii. Gracze figura po figurze, przesuwają się w linii kart, w miarę jak gra postępuje. Gdy gracz opanuje pozycję przedstawioną przez Gołąbka Reggie, kładzie swój woreczek przed tą kartą, aby wiedzieć, w którym miejscu rozpocząć gdy ponownie będzie jego kolej.

 

Przebieg gry:

1. Zaczyna najmłodszy gracz przez rzut dwoma kostkami. Niebieska kostka z liczbami wskazuje ile sekund gracz musi utrzymać pozycję przedstawioną na pierwszej karcie. Zielona kostka pokazuje gdzie gracz ma położyć woreczek (głowa, ramię, ręka lub stopa) balansując pozę przedstawioną na karcie. Gdy pierwszy gracz jest gotowy, reszta graczy głośno liczy sekundy, gdy próbuje on utrzymać swoją figurę. 

Uwaga na motyle! Jedna strona zielonej kostki przedstawia Gołąbka Reggie otoczonego przez motylki. Gdy rzucając zieloną kostką, wypadnie obrazek z motylkami, gracz wybiera sobie miejsce na swoim ciele gdzie położy woreczek. Reszta graczy głośno licząc sekundy, musi jak motyle trzepotać skrzydłami aby rozproszyć balansującego gracza. Nie mogą oni dotknąć balansującego gracza, ale mogą zrobić wszystko aby stracił on równowagę, a jego woreczek upadł.

Ćwir, ćwir! Jedna strona zielonej kostki przedstawia ćwierkającego Gołąbka Reggie. Gdy rzucając zieloną kostką, wypadnie obrazek z ćwierkającym ptaszkiem, gracz wybiera sobie miejsce na swoim ciele gdzie położy woreczek. Gracz musi ćwierkać jak ptaszek podczas balansowania pozy. Reszta graczy głośno liczy sekundy.

2. Gracz kładzie woreczek w miejscu wskazanym na zielonej kostce. Ustawia się w pozie wskazanej na karcie i gdy jest gotowy do reszta graczy głośno liczny sekundy. Jeżeli graczowi uda się utrzymanie figury i woreczek nie spadnie, gracz przechodzi do następnej karty i gra dalej. Rzuca ponownie niebieską kostką, tym razem musi utrzymać nową pozę dwa razy dłużej niż liczba sekund wyrzuconych niebieską kostką. Jeżeli graczowi ponownie uda się utrzymanie figury i woreczek nie s panie, gracz przechodzi do kolejnej karty i gra dalej. Rzuca ponownie niebieską kostką, tym razem musi utrzymać nową pozę trzy razy dłużej niż liczba sekund wyrzuconych niebieską kostką. W jednej kolejce gracz może wykonać maksimum trzy pozy.

Jeżeli gracz nie może utrzymać figury i woreczek spadnie, gracz kładzie woreczek przed kolejną kartą w linii. Tam gdzie leży woreczek tam gracz zacznie kiedy nadejdzie jego kolej. Gracze nie muszą utrzymać pozy, której się im wcześniej nie udało wytrzymać.

Należy zwrócić uwagę na karty z ruchomymi pozami jak „ruszanie skrzydłami” czy „masowanie brzucha i poklepywanie głowy”.

Daj szansę młodszemu graczowi. Gdy w grze biorą udział gracze w różnym wieku, gracze mogą się umówić, że najmłodszy gracz nie musi utrzymać kolejnych pozycji dwa i trzy razy dłużej.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl