FA297-1 Rozważ To! Gra Logiczna. Weight for it.

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin

Rozważ to! Gra Logiczna. Zakręcona mieszanka strategii i fizyki! Celem gry jest umieszczenie ciężarków na obrotowym kole, tak aby strzałka w odpowiednim kolorze wskazała liczbę, wylosowaną na karcie. Ciężarki umieszczone na kole wprawią je w ruch, odpowiednio rozmieszczone sprawią, że koło zatrzyma się w pożądanym miejscu. Wyciągnij kartę. Na karcie będzie liczba i kolor. Strzałka w tym samym kolorze co na karcie musi wskazywać tą samą liczbę co na karcie. Dziewięć obciążników w trzech różnych rozmiarach zdejmij lub dodaj aby poruszyć kołem. Masz trzy ruchy, wygrywasz kartę/punkt jeżeli strzałka wskaże odpowiednią liczbę, nie uda ci się, musisz czekać na swoją kolej aby spróbować ponownie. Gracz, który zbierze pierwszy trzy karty, wygrywa! Zestaw zawiera obrotowe koło, 9 obciążników w 3 rozmiarach, 20 kart. Dla dzieci w wieku 8 lat +

ilość szt.
dodaj do przechowalni
Producent: Far Brain Toy Co.
Kod produktu: 811802026835

Opis

Rozważ to! Gra Logiczna.

Zakręcona mieszanka strategii i fizyki!

 

Celem gry jest umieszczenie ciężarków na obrotowym kole, tak aby strzałka w odpowiednim kolorze wskazała liczbę, wylosowaną na karcie. Ciężarki umieszczone na kole wprawią je w ruch, odpowiednio rozmieszczone sprawią, że koło zatrzyma się w pożądanym miejscu.

Wyciągnij kartę. Na karcie będzie liczba i kolor. Strzałka w tym samym kolorze co na karcie musi wskazywać tą samą liczbę co na karcie. Dziewięć obciążników w trzech różnych rozmiarach zdejmij lub dodaj aby poruszyć kołem. W jednej rundzie możesz dodać jeden ciężarek lub dwa mniejsze ale na jednym kołeczku. Wygrywasz kartę/punkt jeżeli strzałka wskaże odpowiednią liczbę, nie uda ci się, musisz czekać na swoją kolej aby spróbować ponownie. Wygrywa gracz, który zbierze pierwszy trzy karty!

Emocjonująca gra, świetna zabawa rodzinna! Czy wytrzymasz napięcie czekając na zatrzymanie się koła?

 

Rozważ to! Gra Logiczna:

  • Gra polegająca na umieszczaniu ciężarków na kole, aby strzałka w odpowiednim kolorze wskazała wybraną liczbę.
  • Gra rozwija myślenie przestrzenne, logiczne, rozwiązywanie problemów.
  • Dodaj lub usuń ciężarki, aby wprawić koło w ruch.
  • Trzy rozmiary odważników - duży, średni, mały.
  • Średnie i małe ciężarki można układać na jednym kołeczku w jednym ruchu.
  • Wygrywasz punkt jeżeli strzałka wskaże tą samą liczbę co na karcie.
  • Nie trafiłeś, musisz poczekać na swoją kolej aby spróbować ponownie.
  • Pierwszy gracz, który zdobędzie trzy karty, wygrywa grę!
  • Zestaw zawiera obrotowe koło, 9 obciążników w 3 rozmiarach, 20 kart.
  • Dla dzieci w wieku 8 lat +.

 

 

Cel gry:

Celem gry jest zebranie trzech kart. Gracz wygrywa kartę gdy wyrówna liczbę znajdującej się na zewnętrznej krawędzi koła z jedną z czterech kolorowych strzałek.


Obrotowe koło/plansza ma 18 kołeczków, na które można dodać ciężarki. Do wyboru są trzy rozmiary ciężarków. W jednej kolejce można dodać lub usunąć jeden ciężarek, aby wprawić w ruch koło tak aby liczby na planszy przesunęły się w odpowiednim kierunku. Koło należy postawić tak, aby wszyscy gracze je widzieli i mogli dodawać lub odejmować ciężarki bez przesuwania koła. Ciężarki należy położyć w takim miejscu aby były w zasięgu wszystkich graczy.

 

Przebieg gry:

Zaczyna najmłodszy gracz. Rozpoczynając swoją kolejkę gracz wyciąga kartę z talii. Karta będzie miała kolor, taki jak jedna z czterech strzałek na planszy (fioletowy, zielony, różowy, pomarańczowy) oraz liczbę od 1 do 12. Następnie gracz może dodać ciężarek na jeden z 18 kołeczków, lub zdjąć ciężarek jeżeli takowe były już na kole. Małe i średniej wielkości ciężarki można zawiesić na jednym kołeczku. Po dodaniu lub odjęciu ciężarka koło samo się zrównoważy. Jeżeli liczba, która znajduje się na karcie, wyrówna się ze strzałką w kolorze karty, gracz zatrzymuje tą kartę. Jeżeli nie, musi poczekać na swoją kolej by ponownie spróbować. Gracz nie może wyciągnąć kolejnej karty, dopóki nie wygra karty, którą ma. Po wygraniu karty, gracz czeka na swoją kolej aby wyciągnąć kolejną kartę. Ciężarki pozostają na kole po każdej rundzie. Pierwszy gracz, który zbierze trzy karty wygrywa!

Jeżeli gracz wyciągnie kartę z liczbą, która jest już wyrównana z kolorem strzałki jak kolor karty, gracz odkłada tą kartę na spód talii i ponownie ciągnie kartę.

Jeżeli ostatni ruszający się gracz, pozostawi koło w pozycji takiej, że odpowiednia strzałka jest wyrównana z kartą następnego gracza, o którą ten gracz teraz gra, musi gracz tę kartę odłożyć na spód talii i ciągnąć nową.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl